Hjem/Informasjon/Klager og tilbakemeldinger

Klager og tilbakemeldinger

Ris og ros tar vi vel imot slik at vi hele tiden kan jobbe for å forbedre oss på de tingene som ikke er bra, samt at det er viktig for oss å få tilbakemeldinger hvis det er noe du som leietaker mener vi burde fortsette med eller gjøre mer av.
Kontakt oss gjerne på post@porsangerboligstiftelse eller på telefon 78460860

 

Fra tid til annen kan det oppstå problemer fordi leietakere ikke overholder kontraktsbestemmelsene eller leieboerinstruksen. Vi er opptatt av å ha gode bomiljø i våre boliger, og er avhengige av tilbakemeldinger for å kunne følge opp dette. Ved brudd på reglene eller andre ureglementerte forhold i bomiljøet bør det rettes skriftlig klage til Porsanger boligstiftelse;    

Dette er nødvendig for å kunne følge opp saken ved gjentatte klager over samme forhold. Gjentakende klager på samme forhold kan føre til konsekvenser for leieforholdet.

 

Ved sjenerende nabostøy eller andre privatrettslige forhold anbefaler vi at du tar kontakt med nabo for å komme til enighet eller med henstilling til nattero o.l.

Ved pågående husbråk må henvendelser rettes til Politiet.

Web levert av CustomPublish AS